16 Aralık 2011 Cuma

Game Sultan Soru Cevap Etkinliği Günü

Evet başlıkta olduğu gibi sizlerle 16.12.2011 tarihinde Game Sultan üzerinden güzel bir 2 saat geçirmiş bulundum. Sorularınızın nereden geleceğini çok iyi tahmin etmiştim hatta kalıp bir mesaj yazabileceğimi bile düşündüm ama bu size haksızlık olurdu. :) Her bir oyuncuyla birebir ilgilenmek isterdim fakat öyle bir yoğunluk vardı ki 5 dakika içerisinde konu altına yapılan soru ve yorumların sayısı 300 küsüre yükselmişti. Bu beni hem memnun etti hem de şaşkınlığıma neden oldu. :) 

Etkinlik soruları hileler ne zaman bitecek?, OG hilelere bir çözüm ne zaman gelecek? ve kampanya hediyeleri dahilindeki sorulardı. Ben işin içinden çıkamayacağımı sanmıştım ki hediye kuponlarınızı dağıtmaya başlayınca ortada ne hile sorunu kaldı ne de bir geç gönderilmiş kampanya hediyesi. :) Bu yolla da gelen küfürlerin ardı arkası kesilmedi tabi ki. "OG ne cimrisin", "15-20 tane yaz biz kapışalım", "işini yapamıyorsun" gibi yorumlar gördüm. :) Tabi hediyelerini alanlar bu sefer de güzel güzel konuşmaya, iyi niyetli dualarını göndermeye başladılar. :)

Sonuçta güzel bir etkinlikti benim için. Yeniden söylüyorum duymayanlar için. İşimi severek yapmaktayım ve sizlerle olmak beni şanslı bir insan yapıyor resmen. Bu arada hediye kuponlarını ve Game Sultan sorusuna doğru cevap vererek oyuncu kulaklığını kazan arkadaşı buradan da tebrik ediyorum. 

Wolfteam'i ve beni takip etmeye devam edin. Daha güzel günler göreceğiz. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder