10 Aralık 2011 Cumartesi

Isınmadan Maça Çıkmanın Sonucu :)

Aylar sonra özlediğim halı saha maçını sonunda yaptım ama o nasıl bir maçtır...

Hava buz, gerçekten yerler donmuş ve ben bunun farkında değildim. :) Sahaya çıktık ısınmaya başladık fakat bu nasıl bir ısınma mantığıdır. Takım arkadaşlarım karşı takımdakilerle sohbet edip ısındılar galiba. :) Ben ise anca 5 dakka koşabildim ve soğuktan artık aldığım nefes başımı ağrıtıyordu.

Maç başladı, herkes kaygan zeminde dikkatli olmaya çalışıyordu ki beklediğim an geldi. Havaya yükselen topa ani bir şekilde bacağımı kaldırınca baldırımda bir sızı hissettim. Isınmadan oyuna başladım, oynamak istiyordum, aylar sonra topa ilk dokunuşlarımdı ve sonucu 5. dakikada oyundan çıkmak oldu. :))

Siz siz olun soğuk havalarda dikkatli olun, sonra boş yere hem zevkinizden hem de sağlığınızdan olmayın. :)

2 yorum:

  1. Çok Güzel Yazmışsın, Öncelikle bir gülim =) ısınmadan maça çıkılmaz İnşallah baldırdaki liflere birşey olmamıştır ki olmuşsa halin duman :) . Herşey bir yana zaten aylar , yıllar sonra yapılan bir sporun verdigi haz başkadır :) Doğrumudur ?.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki doğrudur. Spordan uzak kalmamak lazım fakat doğru bir şekilde yapıldığı sürece :)

      Sil