3 Ağustos 2012 Cuma

Wolfteam - Ağustos Yaması

MMOFPS oyunu Wolfteam yeni yama ile farklı heyecanlar sunmaya hazırlanıyor.

Oyuna eklenmesine çok az bir süre kalan liderlik sisteminin haricinde, şimdi de Wolfteam rütbe sınırı sunuculara yansıtılıyor. İlk kanaldaki belirli savaş kamplarına rütbe sınırı getirildi.

Bu kamplar;
Acemiler
Ustalar
Uzmanlar

Artık yeni başlayan oyuncular kendi sınırındaki arkadaşlarıyla oyunlar oynayacak. Bu sayede aradaki oyuncu seviye zorluğu da ortadan kalkmış olacak. Bunun yanında çeşitli yeni dövmeler ve silahlar oyuna aktarılmış. Ben denedim gerçekten iyi silahlar bulunmakta :)

Wolfteam sırt dövmesi olarak gergedan dövmesi görsellik açısından en son hoşuma giden dövme. Bunun yanı sıra oyun teması da yeniden değiştirilmiş. Eskiden bulunan Wolfteam Avrupa Kupası görseli şimdi Londra Olimpiyatlarını simgeleyecek şekilde hazırlanmış.

Genel olarak yeni yama, görülmesi gereken yamalardan biri olarak sizlere sunulmuş. Tavsiye ediyorum :)

Konu ile detaylı bilgi; http://www.joygame.com/forum/Thread.aspx?t=203023

3 yorum:

  1. oyunu bırakmamıs olsaydım veya bi hesabım oynardım.

    YanıtlaSil
  2. oyunu yüklüyorum yeniden kurmak gerekiyo acayip merak ettim :D

    YanıtlaSil
  3. ayıptır ya madem yapa yapıyosunuz şöle dandik kamp ayırımları yapmayın 2 aydır altınlı kurt yeteneklerini bekliyoruz onları getirin

    YanıtlaSil