31 Ağustos 2012 Cuma

Wolfteam - Yeni Yama

MMOFPS oyunu Wolfteam Türkiye, yeni yaması ile yine oyuncularının gözlerini kamaştırdı.

Yeni yamada dövmeler, silahlar, ek özellikler ve en önemlisi Türkiye'deki 5 büyük futbol kulübünün formalarını temsil eden karakterler geldi. Wolf team yükleyip bu eşyalara hemen göz atmanızı öneririm.

Bunun haricinde ek olarak iki yeni bıçak ve bir de bomba gelmiş bulunuyor. Görsel açıdan gayet güzel görünen bıçakları ve bombaları en kısa sürede sizlere sunacağız.
Yama bilgileri için buraya tıklayınız.

Şimdi Wolf team indir, yeni karakterleri ve en yeni silahları ilk sen kullan!


1 yorum:

  1. meraba og abi benim icrazem01 adlı bir çarım var.1 aylık etsr aldım.4. gününde çalındı.ben o çarın peşindeyim silahın değil.o benim ölen abimindi.çok üzülüyorum.sen iyi biri olmalısın abi.giriş kimliği 13101994.icrazem_01@hotmail.com e posta ve msn.bir türlü mesaj gelmedi yetkililerden.abi anla beni çaresisim.nolur yardım et.bir şey yapamasanda çaban için allah senden razı olsun.seni seviyorum.kendine iyi bak abi.

    YanıtlaSil